Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: oplichters

Dogman

Al verschillende jaren gooit dit bedrijf brieven bij mij op de mat waarin staat dat ik een contract met hen zou hebben , wat dus niet zo is aangezien ik mijn containers altijd zelf heb schoongemaakt , je hebt zo'n hogedrukspuit niet voor niets per slot van rekening . Sterker nog , sinds 5 of 6 jaar heb ik helemaal geen container meer , we hebben nu zo'n ondergrondse dumpplaats . Brieven van deze BDR , die nu schijnbaar onder een andere naam opereren , verwijs ik dus gelijk naar de prullenbak , ik heb nooit 'n handtekening onder 'n contract gezet en nooit contact gehad met die firma. Tot gister , toen een of ander mens me belt met de mededeling dat er nog facturen open stonden en of ik even wilde betalen . Wat me eigenlijk nooit gebeurt , maar het zal er wel mee te maken hebben dat het tegen oud en nieuw gaat : ik ben ontploft , ik heb dat mens op ongenuanceerde wijze d'r vet gegeven plus 'n indicatie van wat ze met haar facturen kan doen . Kan deze oplichterij zo maar ?!

't Enige wat ik wil is dat bedrijven waar ik niets mee te maken heb , mij zo maar rekeningen toe sturen voor niet bewezen diensten .Hoe komen ze aan mijn adres en mijn 06 nummer ? Wanneer pakt de overheid die oplichters aan ? Het regent klachten maar zo'n bedrijf gaat gewoon door met laaielichten . Al dan niet onder andere naam . Als ik op zo'n manier aan de kost wil komen , zetten ze me vast .Waarom de kopstukken van zo'n organisatie niet ?

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!