Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: Opzeggen abonnement

Klachtnummer
# 5457
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een abonnement bij BDR. Regelmatig komt het voor dat ze de container niet schoonmaken. Als je dit niet zelf doorgeeft, dan gebeurt er niets. Als je het wel doorgeeft dan trekken ze het van de rekening af. Je rekent er echter op dat de container op de juiste tijd wordt schoongemaakt. In spil was het de vierde keer dit jaar. telefonisch was men onbereikbaar. Via de site een kl;acht ingediend en mijn abonnement opgezegd. daar gaan ze niet mee akkoord. Opzeggen kan alleen schriftelijk en niet per mail en dient twee maanden voor de afloop van het abonnement te gebeuren. Ik heb diverse mails gestuurd, waar ze gewoon op reageren.
Maar ze blijven rekeningen sturen en dreigen met gerechtelijke vervolging.

De oplossing

Abonnement beeindigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Datum
    Wij hebben recentelijk alle melding van Klachtenkompas ontvangen. Op dit moment onderzoeken wij alle klachten die zijn binnengekomen via Klachtenkompas.
    BDR Containerreiniging neemt binnen 2 weken contact op met melders van de klachten. Bedankt uw geduld en medewerking
  2. Auteur
    BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Datum
    Wij zijn bezig om onze dienstverlening te verbeteren en het afhandelen van (oude) meldingen op Klachtenkompas.nl is één van de stappen. BDR Containerreiniging werkt met jaarabonnementen, die na einde looptijd automatisch worden verlengd. Na het eerste abonnementsjaar is het contract maandelijks opzegbaar met een inachtneming van een periode van 30 dagen.