Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: Opzeggen abonnement

Anoniem

Ik heb een abonnement bij BDR. Regelmatig komt het voor dat ze de container niet schoonmaken. Als je dit niet zelf doorgeeft, dan gebeurt er niets. Als je het wel doorgeeft dan trekken ze het van de rekening af. Je rekent er echter op dat de container op de juiste tijd wordt schoongemaakt. In spil was het de vierde keer dit jaar. telefonisch was men onbereikbaar. Via de site een kl;acht ingediend en mijn abonnement opgezegd. daar gaan ze niet mee akkoord. Opzeggen kan alleen schriftelijk en niet per mail en dient twee maanden voor de afloop van het abonnement te gebeuren. Ik heb diverse mails gestuurd, waar ze gewoon op reageren.
Maar ze blijven rekeningen sturen en dreigen met gerechtelijke vervolging.

Abonnement beeindigen

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Wij hebben recentelijk alle melding van Klachtenkompas ontvangen. Op dit moment onderzoeken wij alle klachten die zijn binnengekomen via Klachtenkompas.
    BDR Containerreiniging neemt binnen 2 weken contact op met melders van de klachten. Bedankt uw geduld en medewerking
    BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Wij zijn bezig om onze dienstverlening te verbeteren en het afhandelen van (oude) meldingen op Klachtenkompas.nl is één van de stappen. BDR Containerreiniging werkt met jaarabonnementen, die na einde looptijd automatisch worden verlengd. Na het eerste abonnementsjaar is het contract maandelijks opzegbaar met een inachtneming van een periode van 30 dagen.