Klacht Be-Clean Incassobureau: Dit moet stoppen die onzin.

Klachtnummer
# 336906
Gebruiker
Roodkooltje21
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik werd vanmiddag gebeld door dit bedrijf. Die gene vertelde mij te handelen in opdracht van Premium kiosk. Ik ben nooit gebruik genaakt van een product van dit bedrijf.
Nu krijg ik net deze mail:

Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij het volgende:

U krijgt de mogelijkheid van Be Clean om de totaalsom van € 355,27 te betalen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

De betaling dient gedaan te worden op:

IBAN: DE52 1005 0000 0190 7890 00

BIC: BELA DE BE

ten name van: Pro Global

LET OP!: Ten name van dient wel correct ingevuld te zijn.

onder vermelding van uw naam en factuurnummer:....... Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar: info@be-clean.online onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen.



Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.





Met vriendelijke groet,

[naam verwijderd door moderator]

Algemeen Secretariaat

Be Clean
E-mail: info@be-clean.online

Gewenste oplossing

Dat ik niet meer lastig gevallen wordt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Be-Clean Incassobureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen