Opgelost door Be-Clean Incassobureau: Het is afgezegd en bevestigd en er is dus geen reden voor dit soort telefoontjes

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 341401
Gebruiker
LarsAussie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds begin december word ik telefonisch lastig gevallen door be-clean over een fly and shop kaart die ik in 2016 heb gekregen en opgezegd. Ook in 2016 heb ik daar per email een bevestiging van gehad. Er zou nog een openstaand bedrag zijn dat inmiddels is opgelopen tot over de 300 euro. Vandaag nog maar eens de betrokken mails aan het bedrijf toegestuurd.

Gewenste oplossing

Simpel. Ik wil dat ze stoppen met de procedure die puur gebaseerd is op intimidatie
Geboden oplossing
Na gesrpoken te hebben over een melding nij het klachtenkompas ineens niks meer gehoord. Niet via de telefoon en ook niet schriftelijk. Precies de bedoeling. Ze zullen over een jaar wel weer onder een andere naam terugkomen. 23/1: nog steeds lijkt het alsof ze het hebben opgegeven...
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Be-Clean Incassobureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen