Klacht Be-Clean Incassobureau: Oplichting

Diesel2008

Vandaag door Be-clean gebeld dat wij nog een bedrag van ruim 500 euro openen hebben staan. En dat als wij deze vandaag betalen we maar 355 euro hoeven te betalen. Volgens de medewerker van Be-Clean zou het inzake zijn van Piccolo. Er zou ons een aanbod gedaan zijn in maart 2017 en we zouden daarvan een bevestiging per mail hebben ontvangen. Nu raad je het al, wij hebben nooit iets ontvangen en daarom ook niet binnen veertien dagen opgezegd. Er zouden al meerdere aanmaningen naar ons post adres gestuurd zijn. Echter hebben wij deze ook nooit ontvangen.

Zou graag willen weten of we hier iets tegen kunnen doen. Want ik vermoed dat het gewoon oplichting is.
Niks meer gehoord

Diesel2008
    Zojuist weer Be-clean gesproken en het is ook inzake Premium kiosk. Ik heb gevraagd om een kopie van de factuur en aanmaningen maar krijg te horen dat die door een ander incasso bureau verstuurd zouden zijn. En dat ik maar contact moet opnemen met Premium Kiosk
    Diesel2008
    Erg vervelend maar krijg geen reactie aan beide zijden.

Ook een klacht indienen over Be-Clean Incassobureau?