Klacht Be-Clean Incassobureau: Oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 337058
Gebruiker
Diesel2008
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vandaag door Be-clean gebeld dat wij nog een bedrag van ruim 500 euro openen hebben staan. En dat als wij deze vandaag betalen we maar 355 euro hoeven te betalen. Volgens de medewerker van Be-Clean zou het inzake zijn van Piccolo. Er zou ons een aanbod gedaan zijn in maart 2017 en we zouden daarvan een bevestiging per mail hebben ontvangen. Nu raad je het al, wij hebben nooit iets ontvangen en daarom ook niet binnen veertien dagen opgezegd. Er zouden al meerdere aanmaningen naar ons post adres gestuurd zijn. Echter hebben wij deze ook nooit ontvangen.

Gewenste oplossing

Zou graag willen weten of we hier iets tegen kunnen doen. Want ik vermoed dat het gewoon oplichting is.
Geboden oplossing
Niks meer gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Diesel2008
    Datum
    Zojuist weer Be-clean gesproken en het is ook inzake Premium kiosk. Ik heb gevraagd om een kopie van de factuur en aanmaningen maar krijg te horen dat die door een ander incasso bureau verstuurd zouden zijn. En dat ik maar contact moet opnemen met Premium Kiosk
  2. Auteur
    Diesel2008
    Datum
    Erg vervelend maar krijg geen reactie aan beide zijden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Be-Clean Incassobureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen