Klacht Be2: abonnementskosten

Klachtnummer
# 43263
Gebruiker
johan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb in 2012 een paar maanden op deze datingsite ( be2.nl ) een profiel gehad , heb netjes mijn abonnementskosten betaald , en daarmee kon ik tot 8december 2013 lid blijven , na een tijdje ben ik daarmee gestopt , heb volgens mij ook mijn profiel verwijderd , maar nu hebben ze toch weer 190,80 euro van mijn rekening afgetrokken.
Heb het servicenummer gebeld en ze zeggen dat ik nog wel lid ben , heb hun ook netjes gezegt dat ik dat niet wist , en dat ze ook kunnen zien dat al meer dan een jaar niet ben ingelogt .
hHeb van hun ook geen mailtje gehad waarop werd gezegt , dat mijn abonnement wordt verlengt ,
mijn vraag wat kan ik er aan doen en kan ik mijn geld terugkrijgen .

De oplossing

graag restitutie van 190,80

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Be2 is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Be2?