Klacht Be2: Be2 reageert niet op afmeldingen

geen

Na een maand deelname wilde ik mij weer afmelden via hun emailadres. Dat gaat zo maar niet, dat moet via een (ingewikkelde) afmeldprocedure. Edoch ook dat werkte bij mij niet. Als ik als lid was afgemeld kwam direct de boodschap dat ik eerst mijn premiumlidmaatschap moest opzeggen. Deed ik dat dan kon ik weer van voren af aan beginnen. Een softwarelus (heel berucht)? Op mijn afmelding en per emails kreeg de reactie: " u kunt niet per email opzeggen". Per Fax kreeg ik geen reactie. Zo zat ik dus in een fuik. Inmiddels, over2 maanden halen ze weer een flink bedrag van je rekening. Ik besloot VISA te waarschuwen dat Be2 mijn rekening zou gaan plukken. VISA melde dat mijn redding mogelijk via betwisting procedure () uitkomst kon bieden. Ruimschoots voor de verplichte opzegtermijn werd de chargeback ingezet. 1 september zal VISA uitsluitsel geven. Gisteren kreeg ik een intimiderende aanmaning per email van Be2 voor 1 sept te reageren, met boete voor mijn chargeback! Totaal 190 eu

Excuus aanbieden voor mijn vergeefse moeite tot een duidelijke afmelding te komen en uiteraard vernietiging van de aanmaning met dreiging van een incasso.

Be2 is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

geen
    ook de chargeback van Visa verliep negatief, ook daar geen reactie, maar wel aantal intimiderende aanmaningen. Kunnen jullie nog wat betekenen voor mij? Ik overweeg een letsel advocaat gezien het aantoonbare bedrog wat ze plegen. Maar zie van wege mijn leeftijd op tegen zo'n procedure.

geen

Ook een klacht indienen over Be2?