Klacht Be2: Herroeping inschrijving bij Be2 niet geaccepteerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120642
Gebruiker
Zoeker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb me ingeschreven bij Be2, eerst als gratis lid, maar nieuwsgierig geworden door een flink aantal mailtjes Premium lid geworden. Direct na betaling hielden de mailtjes op. Foto's van andere leden waren niet te zien. Ik voelde me bekocht en heb direct dezelfde dag, na een paar uur, het herroepingsformulier opgestuurd, zoals in de algemene voorwaarden stond. Ik krijg als antwoord dat het niet herroepen kan worden, omdat ik al gebruik heb gemaakt van de Premium diensten, maar dat men de automatische incasso, na een half jaar, wel heeft gestopt. Ik vind dit niet acceptabel en wil mijn inschrijfgeld, 179,40 euro, terug.

De oplossing

Mijn inschrijfgeld retour, zoals beschreven in de algemeen voorwaarden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Be2 is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Zoeker
    Datum
    Ik had een keuze tussen +1 en -1 willen hebben, maar goed. Klacht is opgelost door onderhandeling, ik ben met de uitkomst akkoord gegaan. Niet goed aan de klachtafhandeling: het feit dat ik heb moeten onderhandelen, ipv direct het volledige bedrag retour. En al een oplossing door Be2 uitgevoerd terwijl we nog in de onderhandeling zaten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zoeker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Be2?