Klacht Be2: In Spaans beantwoorde mail op herroepingsrecht. Nog steeds geen geld terug gestort.

Klachtnummer
# 126385
Gebruiker
Jennie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 juli ben ik Premium lid geworden van Be2. Toen ik volledig lid was, zag ik ineens dat er mijn geen echte foto's op de site stonden en dat profielen uit een andere taal vertaal leken naar het Nederlands (veel schrijf en tikfouten).

Op 24 juli heb ik een mail gestuurd op een beroep te doen op het herroepingsrecht. volgens de op de site beschreven procedure. Ik kreeg ene bericht in het Spaans terug.
Op 29 juli en 30 juli heb ik nogmaals ene mail gestuurd. Het resultaat: Niets. Geen Nederlandse mail. Geen geld terug gestort.

- Bij deze herroep(en) ik het door mij afgesloten contract voor de aankoop van de volgende artikelen(*)/ de levering van de volgende diensten (*)
Premium lidmaatschap BE2
- Besteld op (*)/ontvangen op (*) 23 juli 2015
- Naam van de consument(en): Jennie Prins
- Adres van de consument(en):Jonasweg 59 , 8171 NM VAASSEN
-Datum: 24 juli 2015
Gelieve het bedrag per ommegaande terug te storten op IBAN NL 56 INGB 0007 4007 91 tnv J. Prins te Vaassen

De oplossing

Directe terug storting betaalde lidmaatschapsgeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Be2 is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Be2?