Klacht Be2: Oktober 2011 Permium lidmaarschap Be2, opgezegd. Kom niet meer van hun af.

Klachtnummer
# 59397
Gebruiker
RikPoelman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben oktober 2011 een premium lidmaatschap aangegaan met Be2, een dating site. Omdat ik ontevreden was heb ik dit eind 2011 beeindigd. Bij toeval kom ik er achter dat ik nog steeds premium lid ben en kwartaarlijks 149,70 betaal, dat is over 2 jaar ruim 1300 Euro. Ik heb de betaling geblokkeerd en wederom mijn lidmaatschap opgezegd (E-mail met getekende PDF document. Het bedrijf is ondanks een telefoonnummer niet bereikbaar en op de E mails via de klantendienst krijg ik een standaard boodschap. Ik wil de laatste betaling alsnog doen (wil gewoon van ze af) maar wordt gedwongen weer een premium lidmaatschap aan te gaan. Wat moet ik doen?

De oplossing

1. Terug betaling van 2 jaar premium lidmaatschap
2. Definitieve opzegging premimium ladmaatschap en verwijderen profiel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Be2 is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Be2?