Klacht Be2: Onrechtmatige incasso

Klachtnummer
# 112961
Gebruiker
Be2 ??????
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het overlijden van mijn man heb ik mij ingeschreven bij Be2 en zo stom geweest om voor 1 jr te betalen hahaha wat zullen ze daar hebben gelachen. Na een paar maand had ik er schoon genoeg van: slechte foto's allemaal onzichtbaar, na klacht geen antwoord enz enz. telefonisch niet bereikbaar.
Wat schetst mijn verbazing dat jl mei 190 euro van mijn rekening werd gehaald voor nog 1 jaar. Heb dat geld direct gestoneerd bij de bank. Na verloop van tijd incasso bureau met aanmaning. Gebeld hiermee, ja ik had 2 maanden tevoren schriftelijk notabene, terwijl aanmelding etc allemaal via online liep, moeten opzeggen. wie denkt hieraan na 1 jaar.
Ik had dan in ieder geval een onbeperkte verlenging verwacht, welke ik maandelijks kon opzeggen. Heb maar betaald inmiddels 231,36 auro maar wil hier toch werk van maken. Krijg heel veel bijval van ook gedupeerde van Be2

De oplossing

Retournering van het incassobedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Be2 is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Be2?