Klacht Be2: Ten onrechte klant

Klachtnummer
# 116700
Gebruiker
dieseltje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Be2 is bij mij gaan afschrijven twee jaar geleden. Ik heb aangegeven geen klant te zijn. Waarop hun aangeven dat ik moet inloggen om mijn account af te melden. Aangezien ik geen klant ben is dat een lastig verhaal. Meerdere malen een mail gestuurd dat ik geen klant ben en niet wens te zijn. Ik hoor er alleen van twee keer per jaar wanneer ze 300 euro afschrijven. Bericht via mail heeft geen zin ik wordt er zo langzamerhand een beetje moedeloos van.

De oplossing

Ik wens per direct te worden uitgeschreven en ik wil een bewijs van aanmelding. Ik wens ook graag de bedragen die er betaald zijn terug. Ik heb hier nooit een acount voor aangevraagd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Be2 is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Be2?