Klacht Be2: twee jaar? afschrijvingen van mijn rekeningnr

jorine

ik wordt al twee jaar geconfronteerd met afschrijvingen door BE-2 waarvan ik niet wist waarvan ze waren tot ik een brief van de firma intrum justitia kreeg me t het verzoek een afschrijving die kennelijk niet gelukt was te betalen. de brief had de datum 12-04-2013 en het bedrag was 149,50 +kosten 40,29 is 189,69, in ieder geval wist ik toen dat het om BE-2 S.A.R.L. ging ;bij nader onderzoek bleek dit uiteindelijk een dating bureau in luxemburg te zijn waar ik mij waarschijnlijk had ingeschreven, zonder dat te weten dat ik mij inschreef bij een dating bureau en zeker niet wist dat ik een abonnement nam. Zij hebben wel zelf afgeschreven, maar mij niets geleverd.
Ik zou dit zo snel mogelijk willen stoppen maar dat is wat moeilijk omdat dat niet kan,in iedergeval is er niets vermeld in hun website.

ik wil zo spoedig mogelijk uit het bestand van de firma BE-2 verwijderd worden, en de bedragen die zij mij afhandig gemaakt hebben weer teruggestort op mijn rekening.

Be2
    Beste heer / mevrouw,Mijn naam is Miranda van der Veen en ik werk bij be2 als Teamleader. Ik heb uw zaak en gegevens doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Zodra zij mij informeren over zaak, neem ik spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet,
    Miranda van der Veen. be2
    Be2
    Beste heer / mevrouw,Wij hebben met uw gegevens uw profiel kunnen traceren in ons systeem. Wij hebben u vandaag een e-mail gestuurd waarin wij vermelden dat u ons niets meer verschuldigd bent en deze zaak afgesloten is.Met vriendelijke groet,
    Miranda van der Veen. be2
    Miranda.Vanderveen@be2.com

jorine

Ook een klacht indienen over Be2?