Opgelost door Beat-it.nl: Ik voel me opgelicht

angry Opgelost
I.J.L. Parinussa

Ik heb een bestelling geplaatst op 5 februari 2019. 5 dagen later kreeg ik de bestelling binnen. Een paar dagen later heb ik het binnen en geinstallerd. Blijkt wel dat ze de verkeerde onderdeel hebben gestuurd. De type die ik besteld is niet het product die ik besteld hebt. Ik heb contact gezocht met Beat-it.nl en ik kon het terugsturen. Heb het dan ook gedaan. Had het op zaterdag verstuurd, en hadvoor de zekerheid op dinsdag gebeld en gemaild met de vraag of ht product is aangekomen. Had antwoord gekregen dat het niet is ontvangen. En de volgende dag had ik weer een email gestuurd met dezelfde vraag. En de medewerkster had bevestigd dat het product laat in de middag is ontvangen. Nu blijkt na vele malen email gestuurd te hebben, moet het nieuwe product uit Denemarken komen. Vandaag de dag heb ik nog steeds geen antwoord gekregen of het product wel is aangekomen vanuit Denemarken. Het product die ik gekocht hebt kost €1108,36 incl. BTW. Dat is voor mij best veel geld. Ik wil vandaag een email sturen om zo snel als mogelijk het complete bedrag terug te storten, zodat ik bij een andere bedrijf het product kan kopen. Zou u mij kunnen helpen met dit probleem? Ik voel me opgelicht.

Ik zou willen dat ze zo snel als mogelijk antwoord op mijn vragen geven. En als ze het product niet kunnen leveren binnen een dag, het complete bedrag terugstorten op mijn rekening.

I.J.L. Parinussa
Uiteindelijke oplossing Product is wel na 1,5 maand binnen gekomen.