Klacht Beatsbykopen.nl: Aankoop BOSE QC 15 koptelefoon blijkt namaak.

A.J. Oosterhuis

BOSE QC 15 Quiet Comfort Acoustic Noise Cancelling koptelefoon is al heel wat jaren 1 van de beste voor in het OV. Kostprijs 359,- Ik werd getipt door een vriend dat ze voor 200,- euro verkocht werden bij deze Webshop. Op de site staat dat het oorspronkelijke en echte merkartikelen zijn afkomstig van faillissement- en rest-partijen. Ik heb er 1 besteld, moest via ideal of overschrijving vooraf betalen. Dat vond ik wat vreemd, maar ala het scheelde 160,- euro.. De webshop meldde keurig de bestelstatussen en aflevering via post.nl zoals gebruikelijk. 3 werkdagen later werd deze bezorgd, verpakt in Bose verpakking, documentatie alles. Omdat de echtheid te checken ben ik naar een Bose shop in Eindhoven gegaan. Daar bleek de koptelefoon nauwelijks van de echte te onderscheiden. Er zat geen noisecanceling electronica in, de luidsprekers alles was nagemaakt. Bose bood me aan voor 200,- euro een echte te leveren, wat ik met tegenzin gedaan heb. Deze oplichting kostte 400,- euro ipv 359,-

Webshop zijn bedriegers en oplichters. Ik ga hiervan aangifte doen bij de politie. Wil mijn 200,- euro terug en de bedriegers gestraft.

Wij vinden dat Beatsbykopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beatsbykopen.nl?