Klacht Beau Beerens: Geen goede service van beau beerens

Rb

Heb hier schoenen gekocht van het merk yves saint laurent. Nadat ze nat waren geworden heeft bij éen schoen de zwarte verf of wat het ook is zo afgegeven naar de witte buitenkant toe, waardoor de hele hak groen is geworden. De schoenen heb ik pas 2 dagen. Contact opgenomen met beerens schoenen, maar zij willen hier niks aan doen terwijl dit duidelijk een productiefout/ schoen fout is. Nu contact opgenomen met yves saint laurent zelf en zij gaan kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. Vind dat beau beerens deze service ook had moeten verlenen aangezien ik de schoenen pas 2 dagen heb en dan nog zeker garantie op de schoenen heb en ook omdat dit uberhaupt niet mag gebeuren met schoenen en zeker niet schoenen met een hogere prijsklasse, dan verwacht je kwaliteit.

Ik zou graag zoals bij garantie mijn geld terug willen krijgen voor het product, of een nieuw product aangeboden willen krijgen.

Beau Beerens is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Beau Beerens?