Klacht Beau-lab.com: 7 mnd ongeoorloofd afschrijven v rekening na 2 proefpakketjes a 6,75 ong.

Beautak

in juni 2014 2 proefpakketjes besteld van beaucare en betaald.. in juli ben ik verhuisd en nu blijken daar elke mnd pakketten creme aan te komen.... Die zie ik niet maar ik zag ook geen afschrijvingen elke mnd die er wel zijn!!!! Ik ben er net achter gekomen!!! Ik dacht dat het ve loterij was waar ik ben aangesloten.
Ik heb nooit akkoord gegeven voor mndpakketten tegen betaling. Ik heb al jaren dezelfde creme en vitamines dus ik had het niet nodig. De proefpakketten voor twee verschillende soorten producten, creme en vitamines. Het was bedoeld als probeersel alleen.
Ik wil al mn geld terug en mijn oude huisbaas wil ook geen pakketten meer zien!!!

Al het betaalde geld, de mnd afschrijvingen, terugstorten (excl de twee proefpakketten, die had ik zelf aangevraagd) en excuses voir ongeoorloofd geld weghalen.

Beau-lab.com
    Vriendelijk bedankt voor uw bericht. U bent bij deze uitgeschreven voor het abonnement. Wanneer u zich aanmeldt voor een proefpakket, hebt u vanaf de dag van ontvangst 14 dagen bedenktijd om te beslissen of u gebruik wenst te maken van onze service met herhaalgemak. Indien u binnen die 14 dagen beslist dat u geen maandelijkse herhaallevering wilt ontvangen, kunt u zich via deze weg bij ons uitschrijven. Het proefpakket is gratis, u betaalt alleen de verzendkosten van €8,95.Ook kunt u zich op een later moment uitschrijven, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw laatst ontvangen levering. Het maandpakket kost €28,42 per levering per maand, de leverdatum hangt af van uw besteldatum. Wij kunnen u alleen het laatste pakket wat u van ons heeft ontvangen retourneren. U kunt het laatste pakket zelf laten storneren bij uw bank. U kunt het pakket retour sturen naar:PureProduct
    Postbus 169
    3960 BD Wijk bij DuurstedeWij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u nog vragen of opmerkingen hebt, vernemen wij dat graag.
    Beautak
    Ik ben verhuisd en alle pakketten zijn zonder dat ik het wist op dat adres afgeleverd en kon daarom geen actie ondernenen. Dit zelfde geldt voor de pakketten vitamines!!! Ik krijg dus mnd twee pakketten van jullie!!! Voor hetzelfde bedrag. Het gaat ook daarover. U noemt nu naar 1 product, het zijn er twee die steeds worden afgeleverd. Beautvita vitamin builder. Ik ga ervan uit dat alle pakketten inclusief de vitamin builder vanaf juli 2014 worden teruggestort op mijn rekening nummer.

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?