Opgelost door Beau-lab.com: Alleen een proefpakket en gelijk aan een maandelijks iets vast

Alkimben

Het is heel vervelend als een proefpakket besteld dat je dan aan een maandelijkse bestelling vast zit zonder het te weten en er iedere maand bijna 29 euro van je rekening wordt afgeschreven.
Ontvang je het pakket kan je het adres om het retour te zenden niet op het pakket vinden.
Zit in een verpleeghuis en heb alleen was en kleed geld en hou daar van maar 80 euro in de maand over kan geen 29 euro missen.
Je wordt erin geluisd en het is niet netjes kan het geld niet eens terug krijgen via de bank.

Stoppen met geld van mijn rekening af te schrijven en pakketjes op te sturen en het laten bij een proefmonster en dat je dan achteraf kan zeggen dat je iedere maand iets wil en voor hoeveel geld.
Duidelijker zijn naar de klanten toe baal er echt van.

Beau-lab.com
    Geachte mevrouw,U bent uitgeschreven voor verdere vervolgzendingen. Het geld voor de maandpakketten heeft u reeds retour ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
    Alkimben
    Vervelende is dat je eerst moet klagen en als consument als je niet mondig bent erin geluist wordt bedank voor jullie bemiddeling met vriendelijke groeten Pat.

Alkimben

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?