Klacht Beau-lab.com: antirimpelcreme

Klachtnummer
# 79716
Gebruiker
weet ik niet
Datum
1 reactie

Details

Klacht

wil niks meer ontvangen heb een product creme voor rimpels terug gestuurd mijn rimpels zitten er nog kan niet tegen de creme heb vandaag
10-10-2014 een pakketje naar het postkantoor terug gebracht en het geweigerd het geld heb ik weer laten terug boeken
met vriendelijke groet maria van den elzen

Gewenste oplossing

ik heb geen contract afgesloten heb een proefzending gehad en hoppa ze sturen weer voor de tweede keer op een rij een zending
het geld heb ik voor de tweede zending al terug geboekt en de creme ook weer terug gestuurd al weet ik niet waarheen het postkantoor heeft er geweigerd opgezet

1 reactie

  1. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Beste mevrouw van den Elzen,Omdat u de pakketten heeft retourgestuurd kunt u de bedragen gewoon storneren. U bent hierbij gelijk uitgeschreven.Met vriendelijke groet,Customer care

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen