Opgelost door Beau-lab.com: Brief gekregen van Alektum Incasso namens Beau Lab

NancyWijdh

Op 29-7-14 heb ik mijn derde klacht (ref. #69581) hier geplaatst over Beau Lab. Beau Lab kwam met een gepaste oplossing en meldde mij dat er GÉÉN openstaande bedragen waren, dat alles in orde was en maakte excuses voor het ongemak! En het bedrag dan ook NIET betaald hoefde te worden. Nou vind ik vandaag een brief op mijn deurmat van ALEKTUM Incasso te Amsterdam dat tot zich had gewend client Crosmo BV te Amsterdam met het verzoek openstaande schuld (€93,60) (Hoofdsom €53,32 en €40,00 buitengerechtelijke kosten) te incasseren!!!!!!!!
Beau-Lab ik laat u vriendelijk maar toch echt heel dringend weten om dit per direct recht te zetten! Ik vraag hierbij een schrijven van Alektum dat de brief met dossiernr 00149.00001-0390618 dat ik vandaag ontvangen heb, als niet beschouwd kan worden gezien!Ik verneem dat ik hier op zeer korte termijn een reactie over mag ontvangen. En zoals ik in de vorige klacht al had aangegeven, ik wil definitief uit jullie bestand verwijderd worden!!!!

Rectificatie bij het Incassobureau Alektum en Beau Lab / Crosmo BV. Ik heb bij Beau Lab / Crosmo BV of bedrijven die hiermee verder betrokken zijn geen enkele openstaande bedragen. Ik wil dat PER DIRECT wordt rechtgezet en wil definitief uit het bestand van Beau Lab / Crosmo BV of alle andere bedrijven die hieraan vast hangen verwijderd worden. PER DIRECT!!

Beau-lab.com
    Afgehandeld via andere interface
    NancyWijdh
    Wat houdt dat in 'afgehandeld via andere interface'? Is alles nu definitief alles opgelost?
    Beau-lab.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben de reactie op onze brief ontvangen en vragen graag uw aandacht over het volgende.U heeft de betalingsherinnering ontvangen, omdat er een levering is geweest naar aanleiding van uw bestelling die wij van u hebben mogen ontvangen. Zoals ook in de brief is aangegeven blijkt dat u de betaling heeft laten terugstorten naar uw rekening. U behoudt echter een betalingsverplichting voor de levering die u niet heeft geretourneerd. Mocht u uw bestelling niet hebben ontvangen dan kunt u de brief als niet verzonden beschouwen en vervalt de betalingsverplichting.Mocht u uw bestelling hebben ontvangen dan verzoeken wij u om alsnog aan uw betalingsverplichting te voldoen. Indien u het hier niet mee eens bent, kunt u de bestelling (alsnog) kosteloos retourneren naar onderstaand antwoordnummer. De incasso zal komen te vervallen wanneer wij het pakket retour hebben ontvangen of indien u kunt aantonen dat het wordt geretourneerd.Beau-Lab
    Antwoordnummer 46112
    1060 WB AmsterdamWij hopen dat deze informatie voldoende duidelijk is geweest.Met vriendelijke groeten,Klantenservice Beau-Lab
    www.beau-lab.com
    Beste klanteservice,
    Bedankt voor uw reactie. Ten eerste heb ik GEEN bestelling van een pakket! Ik heb een "gratis' proefpakket aangevraagd en ook netjes de verzendkosten hiervan betaald. Hierna heb ik geen enkel pakket ontvangen noch besteld! Dus ik zou niet weten welk pakket ik terug zou moeten sturen! Is het dat proefpakket wat ik terug moet sturen?

NancyWijdh

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?