Klacht Beau-lab.com: Geen reactie op mail

Klachtnummer
# 70405
Gebruiker
Erades
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Potjes met créme's besteld, 3 ontvangen, maar 5 afgeschreven. Deze heb ik alle drie teruggestuurd, en bedrag van alle vijf laten retourneren door de bank. Nu krijg ik een brief dat ik nog niet heb betaald. Heb op 30 juli mail gestuurd naar info@beau-lab.com, maar nog geen reactie terug gekregen.

De oplossing

Wil geen brieven en créme's meer ontvangen, want alles is teruggestuurd.

3 reacties

  1. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Reeds opgeloste case. In behandeling genomen via een andere interface.
  2. Auteur
    Erades
    Datum
    Wat bedoel je met in behandeling genomen via een andere interface? Volgens mij is er nog niets opgelost
    Ik ga niet akkoord met het bedrag wat ik moet betalen, omdat de levering via TNT is teruggestuurd.
  3. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Beste mevrouw Erades,Onze excuses voor het ongemak.De aanmaningen zijn bij deze uitgezet. U kunt de brief als onverzonden beschouwen. Wanneer u opnieuw een soortgelijk bericht krijgt neem dan opnieuw contact met ons op.Met vriendelijke groet,Klantenservice Beau care

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen