Opgelost door Beau-lab.com: Gratis bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66107
Gebruiker
nicoletta
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bij Beaucare heb ik via internet 2 gratis produkten besteld met alleen verzendkosten van 2x 6,75. Dit laatste bedrag is afgeschreven. Nu zag ik dat er een bedrag van 28 euro was afgeschreven voor een maandpakket, wat ik uberhaupt niet heb aangevraagd heb, maar ook niet ontvangen.

Gewenste oplossing

Ik verwacht dat ze deze ongevraagde bestelling terug draaien en aan mij het bedrag terugstorten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Geachte mevrouw,U bent uitgeschreven voor verdere vervolgzendingen. Het geld voor de maandpakketten heeft u reeds retour ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
  2. Auteur
    nicoletta
    Datum
    Van beaucare kreeg ik geen reactie meer, toen ik gemaild had dat de verzendkosten voor hen waren, omdat het ging om een ongewenste bestelling. Ik had de zending meteen retour afzender gestuurd, dus ik ga er nu van uit dat het is afgehandeld, nu ze niet meer reageren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen