Opgelost door Beau-lab.com: lastig vallen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 69792
Gebruiker
redlady
Datum
4 reacties

Details

Klacht

> zoals u weet heb ik al lang opgezegd
> ik heb een proefpakket besteld
> maar daarna gelijk stop gezet
> maar u geef daar geen gehoor aan wat ik erg onbeschoft vind
> maar het wordt nog erger u blijft maar sturen en geld afhalen van me
> bank rekening in casco terug gestort en geblokkeerd
> ik wil er niets meer mee te maken hebben kunt u me zeggen hoe ik het
> moet terug sturen
>

Gewenste oplossing

ik wil het graag terug sturen kosteloos
en dat had ik ook gevraagd maar ik krijg er geen reactie op
ik zit maar te wachten
de pakjes zij in goede staat ik heb ze niet openen gemaakt
geef mijn een postadres dat is mij oplossing
ik heb allang opgezegd bij de eerste zending al
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Geachte mevrouw,In de mail staat het retour adres aangegeven.Met vriendelijke groet,Klantenservice
  2. Auteur
    redlady
    Datum
    ik wil het wel terug sturen maar wordt de verzend kosten dan terug gestort op me rekening want waar ik niet heb om gevraagd
    ga ik ook niet betalen zo simpel is het daarom vraag ik een antwoordnummer dat is gratis
    gr ajperrenet
  3. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw bestelling met herhaalgemak ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd. Graag willen wij benadrukken dat wanneer wij geen pakket retour hebben ontvangen, er een openstaand bedrag aan uw account gekoppeld is.
    Wanneer wij uw pakketje retour hebben genomen kunt u het openstaande bedrag laten storeneren bij uw bank.Beau-Lab
    Antwoordnummer 46112
    1060 WB AmsterdamWij bedanken u voor uw interesse en we hopen dat onze producten aan uw verwachting hebben voldaan.Met vriendelijke groet,Klantenservice Beau-Lab
    http://beau-lab.com/
  4. Auteur
    redlady
    Datum
    bedank voor u medewerking
    de retour zending kom naar het adres wat ik gekregen heb bij de laatste reactie
    gr ajperrenet

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen