Klacht Beau-lab.com: Niet erkennen van Crosmo aan jullie zijde

Saentje

Ik kreeg van Kachtenkompas een email dat Crosmo nog niet is aangesloten.
Dit snap ik niet ik zie zoveel klachten van Beau-lab en Curafit wat gewoon Crosmo is en die klachten zijn wel behandeld. Waarom de mijne dan niet. Ik zit zo ondertussen met de handen in het haar.
Telefoonnummers 020 7600531 of 0900 2255737 en websites (www.crosmo.com of www.curafit.com worden niet geaccepteerd bij het aanmelden van de klacht. Heb zelf al meerdere keren gebeld en krijg een bandje waar niet op gereageerd wordt of een 0900 nummer waar wordt gezegd dat er iets mis is gegaan en dat ik later moet terugbellen (ook al 3x gedaan 0,80 p.min).
Moet ik dan zo maar klakkeloos geld overmaken voor iets wat ik nooit heb besteld, wel gekregen maar weer retour gestuurd heb. Ik weet het niet meer!!

Alles opgelost zien, uitgeschreven worden uit alles wat met Crosmo te maken heeft en nooit meer van ze te horen, of in ieder geval dat ze me bellen, heb al meerdere keren bandje ingesproken met naam en telefoonnummer maar reageren niet.

Beau-lab.com
    Beste mevrouw Kuijt-Steding,Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw bestelling met herhaalgemak ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd.Wij bedanken u voor uw interesse en hopen dat onze producten aan uw verwachting hebben voldaan.
    Saentje
    Prima dat ze me hebben uitgeschreven, maar dat ze me bedanken voor de interesse en hopen dat het aan mijn verwachting heeft voldaan vindt ik een beetje belachelijk. Ik heb het hooguit 3 dagen gebruikt en verder 2 zendingen retour gestuurd heb en niet zoals ik vele malen heb gemeld verder gebruik van heb gemaakt.
    Hoe zit het verder met de kosten die ze van me eisen via Alektum Incasso B.V. van 65,20 euro?????

Saentje

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?