Klacht Beau-lab.com: Ongevraagd Beaucare product ontvangen en er is geld van mijn rekening gehaald.

Vera

Ik heb een paar weken geleden 2 proefpakketjes van Beaucare slakkencreme en Beauvita tabletten besteld, betaald en ontvangen en nu zijn er ongevraagd weer 2 pakketjes afgeleverd en is er geld ( nu een veel hoger bedrag) van mijn rekening gehaald! Ik wil dit product niet en al helemaal niet ongevraagd, heb het geld dus weer terug laten storten, maar ik kan geen adres of telefoonnummer achterhalen zodat ik die pakketjes kan retourneren.

Hopelijk kan de toezending van deze producten worden stopgezet, haalt men geen geld meer van mijn rekening en krijg ik een adres om de zojuist ontvangen pakketjes naar te retourneren.

Beau-lab.com
    Geachte mevrouw,U bent per 10-04-2014 uitgeschreven voor verdere vervolgzendingen. Het geld voor de maandpakketten heeft u reeds retour ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
    Vera
    De klacht is prima afgehandeld door de fa. Beaucare! Snel en afdoende!

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?