Opgelost door Beau-lab.com: ongevraagd producten toesturen rekening sturen

# 71927
Petra

Mijn klacht is identiek aan een klacht eveneens ingediend via Klachtkompas. Ik heb een proefverpakking besteld (voor teveel geld, maar dat is mijn vergissing), en vervolgens wordt zonder dat ik hiervoor ook maar iets heb getekend of ben overeengekomen, een grote verpakking van 2 artikelen gezonden die via automatische incasso worden geïncasseerd. De betalingen heb ik gestorneerd en ik heb aangegeven via de mail dat ik niet om deze producten heb gevraagd en dat ik ze terug zal sturen , mits een antwoordnummer wordt doorgegeven.
Dit is niet gebeurd, ik krijg nu een dreigbrief (tijdens vakantie binnengekomen dus termijnen zijn al verlopen) dat ik per direct het geld moet overmaken en zo niet wordt een incasso bureau ingeschakeld. Dit ben ik dus niet van plan; men kan de goederen terug krijgen, maar alleen als ik ze kosteloos kan opsturen! Zoals gezegd, de producten zijn niet door mij besteld. Met groet,
Petra Smaal

Antwoordnummer ontvangen van het betreffende bedrijf en zal zal ik de goederen retourneren.

Beau-lab.com
    U heeft een mail ontvangen met daarin het antwoordnummer.
    Petra
    Keurige oplossing, hier had ik eerder rechtstreeks aan Beaulab ook al om gevraagd! Blijkbaar helpt een klacht via Klachtkompas wel tot een gepaste reactie!

Petra

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?