Klacht Beau-lab.com: Ongevraagde incasso

Klachtnummer
# 68457
Gebruiker
Y
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb na bestelling van proefmonster zo maar een maandelijkse incasso van dit bedrijf beaucare genaamd! Ik wens hier niets meer van te ontvangen of te betalen! Ik heb de incasso geblokkeerd inmiddels.

De oplossing

Geen verdere producten te ontvangen

2 reacties

  1. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Beste,Vriendelijk dank voor uw bericht.Het is vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met het product. U bent bij deze uitgeschreven. Wanneer u uw pakketjes retourzendt naar onderstaand antwoordnummer zullen wij uw factuur ongedaan maken.Beau-Lab
    Antwoordnummer 46112
    1060 WB AmsterdamWij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u nog vragen of opmerkingen hebt, vernemen wij dat graag.Met vriendelijke groet,Klantenservice Beau-Lab
    http://beau-lab.com/
    info@beau-lab.com.
    Tel. 0900 5552229 (0,15 per minuut, met een starttik van 0,045, plus uw gebruikelijke belkosten)
  2. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    *Afhandelvoorstel

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen