Klacht Beau-lab.com: Ongevraagde zendingen en incasso's

MarieB

Ik heb eenmalig een proefpakket besteld en krijg daarna ongevraagd opnieuw pakketjes thuisgestuurd. Daarvoor worden behoorlijke bedragen automatisch afgeschreven.
Ik heb geen enkele opdracht gegeven voor herhalingspakketten noch voor automatische afschrijvingen.

Ik wil geen enkel pakket meer ontvangen van Beau-care, ik wil geen enkele afschrijving meer. En ik wil dat de pakketten bij mij thuis opgehaald worden.

Beau-lab.com
    Beste mevrouw Berkhout,Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw bestelling met herhaalgemak ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd. Wij halen de pakketjes niet bij u thuis op. Wanneer u de pakketjes retourneert naar het onderstaand antwoordnummer kunt u het openstaande bedrag storneren:Beau-Lab
    Antwoordnummer 46112
    1060 WB AmsterdamGraag willen wij benadrukken dat wanneer wij geen pakket retour hebben ontvangen, er een openstaand bedrag aan uw account gekoppeld is.Wij bedanken u voor uw interesse en hopen dat onze producten aan uw verwachting hebben voldaan.Met vriendelijke groet,Klantenservice Beau-Lab

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?