Klacht Beau-lab.com: ongewenst producten

Touria

geachte heer/mevrouw,

eenmalig gebruik te hebben gemaakt van een gratis proefpakket "dacht ik", worden er constant producten naar mij toegezonden die ik niet wil en waar ik niet om gevraagd heb. Tevens wordt er telkens geld van mijn bankrekening afgeschreven waar ik geen machtiging voor heb gegeven. Voor de gratis proefpakket moest je alleen 6 euro en 95 cent voor verzendkosten betalen, maar nou worden er bedragen die ver daar boven liggen afgeschreven. Jammer genoeg doet het product ook niet wat het beloofd, zodoende ben ik niet geïnteresseerd in nog verdere inkopen te doen bij deze onzichtbare firma. tevens krijg van hun ook Beauvita vitamin builder toegezonden, waar ik niet om gevraagd heb.
ik wil dat dit stopt. ik wil mijn geld terug. ik heb de producten niet geopend wil ze graag terugsturen maar heb geen contactgegevens. kunt u me a.u.b helpen en dit laten stoppen. kunt u achter adres komen om producten terug te zenden en mijn geld terug te krijgen.

groetjes
touria

wil contactgegevens voor terugzenden producten
wil mijn geld terug
wil contract af (als deze ongewenst er is)

Beau-lab.com
    Geachte mevrouw,In de ontvangen mail staat aangegeven hoe u het geld retour kan ontvangen en hoe de pakketten gratis retour kunnen worden gezonden. Tevens bent u uitgeschreven voor verdere vervolgzendingen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?