Opgelost door Beau-lab.com: Ongewenste toezending van creme

Henkvan maanen

Heb een proefpotje creme van 6.95 aangevraagd. Wilde dit gewoon eenmalig. Nu krijg ik een volgende zending creme waar ik niet om gevraagd heb. Wil het pakketje terugsturen maar heb geen retouradres. Ik wil uit het adresbestand en geen verdere toezendingen krijgen.

Uit het adresbestand, geen toezendingen meer, en antwoordnummer zodat ik de creme terug kan sturen

Beau-lab.com
    Beste mevrouw/meneer,Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw bestelling met herhaalgemak ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd. Wanneer wij uw pakket retour hebben kunnen nemen kunt u de door u betaalde bedragen laten storneren bij uw bank. Het retourneren kan naar het onderstaand antwoordnummer::
    Beau-Lab
    Antwoordnummer 46112
    1060 WB AmsterdamGraag willen wij benadrukken dat wanneer wij geen pakket retour hebben ontvangen, er een openstaand bedrag aan uw account gekoppeld is.Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben en zien de retouren graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Danielle Tulp
    Klantenservice Beau-Lab
    Henkvan maanen
    Fijn dat ik de ongevraagde toegezonden creme kan retouneren. En dat m'n abonnement hierbij is opgezegd.

Henkvan maanen

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?