Opgelost door Beau-lab.com: Ongewenste toezending van creme

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 73570
Gebruiker
Henkvan maanen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een proefpotje creme van 6.95 aangevraagd. Wilde dit gewoon eenmalig. Nu krijg ik een volgende zending creme waar ik niet om gevraagd heb. Wil het pakketje terugsturen maar heb geen retouradres. Ik wil uit het adresbestand en geen verdere toezendingen krijgen.

De oplossing

Uit het adresbestand, geen toezendingen meer, en antwoordnummer zodat ik de creme terug kan sturen

2 reacties

  1. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw bestelling met herhaalgemak ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd. Wanneer wij uw pakket retour hebben kunnen nemen kunt u de door u betaalde bedragen laten storneren bij uw bank. Het retourneren kan naar het onderstaand antwoordnummer::
    Beau-Lab
    Antwoordnummer 46112
    1060 WB AmsterdamGraag willen wij benadrukken dat wanneer wij geen pakket retour hebben ontvangen, er een openstaand bedrag aan uw account gekoppeld is.Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben en zien de retouren graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Danielle Tulp
    Klantenservice Beau-Lab
    http://beau-lab.com/
  2. Auteur
    Henkvan maanen
    Datum
    Fijn dat ik de ongevraagde toegezonden creme kan retouneren. En dat m'n abonnement hierbij is opgezegd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henkvan maanen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen