Klacht Beau-lab.com: Onterecht incasso

Klachtnummer
# 88339
Gebruiker
Laantje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb zo'n jaar geden een proefpakket besteld bij dit bedrijf (niet wetende dat de bestellingen automatisch door zouden gaan) en kon nergens een mailadres vinden om de bestellingen te stoppen. Ik heb via mijn bank de betalingen moeten stopzetten omdat ik de producten niet meer wou, en heb daarna ook geen producten meer ontvangen. Nu (een half jaar later) krijg ik plotseling zonder enige waarschuwing een brief van een incasso bureau dat ik dit bedrijf geld ben veschuldigd. Ik heb geprobeert het bedrijf te mailen en de service stop te zetten maar zonder resultaat. Het mailadres is ongeldig en nergens een ander te vinden. Ik ben ten einde raad want het geld dat ik moet betalen volgens het incasso bureau heb ik nu niet. Zou graag z.s.m. geholpen willen worden a.u.b!

De oplossing

Ik wil graag het contract met het bedrijf stopzetten

3 reacties

  1. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Zal worden opgelost via ons e-mailsysteem
  2. Auteur
    Laantje
    Datum
    En welk mailsysteem mag dat zijn? Elk mailadres wat ik kon vinden is niet meer in gebruik. Graag zou ik het juiste mailadres willen hebben.
  3. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Beste mevrouw Enthoven, Ik heb uw berichtje doorgestuurd naar een collega die u vanuit ons e-mailsysteem een bericht zal sturen. Wellicht heeft ze dat in de tussentijd al gedaan!Een fijn nieuwjaar!Groet,Danielle Tulp

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen