Klacht Beau-lab.com: proefproject = maandpakket

miek

Ik heb bij Beaucare 2 proefpakketten besteld. Hiervoor werd 2 keer een bedrag van 6.95 gerekend (wat ik erg veel vindt) afgeschreven. Vervolgens bleek ik lid te zijn geworden van het maandpakket. Er werd geld van mijn rekening geschreven 24,90 en 28.42 euro. Hier ga en ging ik niet mee akkoord.
Ik heb nooit gevraagd om een lidmaatschap, maandpakketten en heb zeker nooit toestemming gegeven voor automatische incasso.
Ik heb Beaucare (stichting foundation docdata/ Pureproducts.nl) een brief gestuurd om alle contacten te verbreken. Ik heb incasso laten blokkeren bij de bank, tevens heb ik mijn geld laten storneren.
Nu heb ik brief ontvangen waarin aangedrongen wordt als nog dit bedrag te betalen en er wordt bedreigd met extra kosten wanneer ik dit niet doe.
kunt u mij helpen /adviseren?

- Alle contacten verbreken. Dus geen producten meer ontvangen, geen brieven en geen automatische incasso.

Beau-lab.com
    Beste mevrouw Oppelaar,Vriendelijk dank voor uw bericht. U heeft een betalingsherinnering ontvangen omdat u niet heeft betaald voor onze producten. De bedragen zijn teruggeboekt op verzoek van de rekeninghouder (u). U heeft de keuze om de pakketten te betalen zodat u ze kunt houden, of u kunt de pakketten retourneren zodat u geen bedrag meer bij ons open hebt staan. Wij vernemen graag van u wat uw keuze is, zodat wij ons voor kunnen bereiden op een eventuele retourname.Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Pure ProductsRetouradres:
    Pure Products
    Postbus 169
    3960 BD Wijk bij Duurstede
    miek
    Aangezien ik geen maandpakket heb ontvangen (in augustus) is het onmogelijk deze te retouneren. Geld overmaken voor iets wat niet ontvangen is is geen optie
    Beau-lab.com
    Beste mevrouw Oppelaar,Wij hebben u een email gestuurd en hopen met de aangeboden oplossing uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Pure Products
    miek
    Eerst voorstel niet geaccepteerd. Het tweede voorstel was
    " Beste mevrouw .., Wij hebben u een email gestuurd en hopen met de aangeboden oplossing uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Pure Products".
    Dus ik krijg het zelfde aanbod welke ik al heb afgekeurd.

miek

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?