Klacht Beau-lab.com: schuld aan Cafe en Mangoslim

Juanita

Ik heb sinds november 2014 Cafe en Mangoslim opgezegd, omdat deze pillen geen werking hadden. Aangezien ze wel blijven opsturen, heb ik de automatische incasso stop gezet. In juni en juli 2015 heb ik via het incassobureau Alektum een factuur gekregen met de hoofdsom van de producten met de extra buitengerechtelijke kosten. Ik heb deze betaald, omdat ik niet wilde dat de schulden nog groter werden. Dit is eigenlijk niet in de haak, omdat ze eerst een herinnering per brief moesten sturen zodat ik de gelegenheid krijg om de hoofdsom te kunnen betalen zonder extra kosten. Ze wachten eerst een half jaar en krijg dan vervolgens via een incassobureau de aanmaning. Dit brengt alleen extra kosten met zich mee.

Ik wens van dit bedrijf geen producten meer te ontvangen en daarnaast zou ik de buitengerechtelijke kosten terug gestort willen hebben. De reden hiervan is dat zij eerst geen herinnering hebben verstuurd en na een half jaar Alectum hebben ingesteld.

Beau-lab.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?