Klacht Beau-lab.com: STICHTING FOUNDATION DOCDA

burnie

ik heb idd een proefpakketje aangevraagd en na een proefpakketje te hebben ontvangen wordt er nu door dit bedrijf vanuit gegaan dat ik een abonnement op een product heb. Dit is niet het geval!
ik heb dan ook niets kunnen vinden dat ik automatische meerdere pakketjes ging nemen, nee ik heb alleen op de advertentie gereageerd voor een proefpakket. Ik heb niets nadien ontvangen maar wel is er een bedrag van mijn bankrekening afgeschreven.
Ook heb ik geen toestemming gegeven tot automatische incasso en de incasso is door mij gestorneerd en geblokkeerd, en vervolgens heb ik ze gebeld en gemaild.
kreeg later bericht toegestuurd dat het was afgehandeld, helaas heb ik die verwijderd jammer genoeg.
nu komen ze weer zeuren hierover en ik heb voor het laatst bericht gehad vorig jaar in juli, afgehandeld is klaar.
ze krijgen geen cent van mij, en ze moeten hun site maar eens goed gaan aanpassen

omdat ik het al vorig jaar had opgelost, en ze nu toch weer over dit gaat zeuren.
ze moeten mij uit het systeem halen, en wens verder geen contact meer met hun.

Beau-lab.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?