Opgelost door Beau-lab.com: waarom wordt er 2 keer geld van mijn rekening gehaald

cp

Ik heb 1 gratis proefpakketjes aangevraagd, dit koste mij 6.95 Euro aan verzendkosten
Kreeg een heel klein pakketje thuis met een mini potje erin,meer niet.
Kijk ik op mijn rekening, is er 2 keer de verzendkosten vanaf gehaald.
Vandaag 7-7-2014 kijk ik weer op mijn rekening, zijn er 2 bedragen afgehaald voor 2 maandpaketten, maar heb niks besteld, waarom is dit? Vind dit geen manier van doen

Ik zou graag willen zien.dat jullie. Het geld terug storten, en eerst aan de mensen willen vragen of ze überhaupt nog iets willen bestellen. En niet willekeurig hun bankrekeningen plunderen.

Beau-lab.com
    Geachte mevrouw,U bent per 11-07-2014 uitgeschreven voor verdere vervolgzendingen. Het geld voor de maandpakketten heeft u reeds retour ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
    cp
    ik heb een keer een gratis proefpakketje aangevraagd van baeu-care, deze koste mij 6.95 aan verzendkosten. kreeg thuis een heel klein doosje met daarin het potje,en meer niet.Een tijdje later kijk ik op de bank , heeft dat bedrijf 2x geld afgeschreven voor iets wat ik niet besteld heb, hoe kan dit en waarom doen ze dit.
    Ze halen bij mensen die al weinig hebben gezien de situatie waarin ik zit, zomaar geld van mijn bank, is dit normaal? nou ik vind van niet. mvg carmen kamp

cp

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?