Opgelost door Beau-lab.com: Wel besteld maar niets ontvangen en nu aanmaning

AH

Ik heb geklikt op gratis crème ontvangen en mijn banknummer ingevuld voor de verzendkosten verwachte geen automatische incasso.
Ik zag in ene bij de bank dat dit bedrijf van plan was om 3x 6,95 te incasseren heb gelijk de bank opdracht tot blokkeren gegeven en meteen gemaild naar beau-care dat ik niets maar dan ook niets van hun wilde ontvangen ook geen proefzending.
Kreeg daarop een mail dat alles was stop gezet en heb dan ook niets ontvangen.Krijg ik een brief van pureproduct.nl?? met 3 aanmaningen voor 6,95 met een dreigement als ik niet betaal een incassobureau genaamd Alektum op mijn dak krijg. Dat bedrijf komt op het internet ook als fraudeleus uit.Op mijn email aan hun geen reactie.

Stoppen met dreigen en mij gauw uit het systeem halen heb nooit iets ontvangen en wil ook niets van zo'n bedrijf ontvangen en zeker niet betalen !
Stoppen met dreigen met een malafide incassobureau.

Beau-lab.com
    Beste mevrouw Steinhaus,Vriendelijk dank voor uw bericht. De incassobrief kunt u als niet verzonden beschouwen, daar u de pakketten nooit heeft ontvangen.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u nog vragen of opmerkingen hebt, vernemen wij dat graag.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Pure Products
    0900-5559992 (€0,80 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten)
    AH
    Het is gelukkig opgelost.
    gelukkig opgelost.

AH

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?