Opgelost door Beau-lab.com: Zonder toestemming automatische incasso

RH

ik heb mij aangemeld voor een gratis proefmonster van Beaucare, bij het aanmelden heb ik waarschijnlijk 2 x iets ingevoerd. Ik ontving 2 proefmonsters, waar ik per monster 6,95 moest betalen wat automatisch werd afgeschreven op 17 juni. Vandaag, 1 juli wordt een bedrag van 24,90 en een bedrag van 28,42 afgeschreven door Stichting Foundations Docdata voor een maandpakket. Ik heb mij hier niet voor aangemeld. Probeer deze incasso's via mijn bankrekening te stoppen en te storneren. Mocht ik de pakketten ontvangen dan zal ik deze direct retourneren naar de afzonder , met de mededeling dat ik dit niet besteld heb.

Beau-lab.com
    Geachte mevrouw,U bent uitgeschreven voor verdere vervolgzendingen. Het geld voor de maandpakketten heeft u reeds retour ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
    RH
    Ik heb de pakketten retour gestuurd en de afschrijvingen gestorneerd. Ik ben blij met de bevestiging dat ik ben uitgeschreven voor vervolgzendingen.

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?