Opgelost door Beau-lab.com: Zonder toestemming automatische incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66018
Gebruiker
RH
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik heb mij aangemeld voor een gratis proefmonster van Beaucare, bij het aanmelden heb ik waarschijnlijk 2 x iets ingevoerd. Ik ontving 2 proefmonsters, waar ik per monster 6,95 moest betalen wat automatisch werd afgeschreven op 17 juni. Vandaag, 1 juli wordt een bedrag van 24,90 en een bedrag van 28,42 afgeschreven door Stichting Foundations Docdata voor een maandpakket. Ik heb mij hier niet voor aangemeld. Probeer deze incasso's via mijn bankrekening te stoppen en te storneren. Mocht ik de pakketten ontvangen dan zal ik deze direct retourneren naar de afzonder , met de mededeling dat ik dit niet besteld heb.

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Beau-lab.com
    Datum
    Geachte mevrouw,U bent uitgeschreven voor verdere vervolgzendingen. Het geld voor de maandpakketten heeft u reeds retour ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
  2. Auteur
    RH
    Datum
    Ik heb de pakketten retour gestuurd en de afschrijvingen gestorneerd. Ik ben blij met de bevestiging dat ik ben uitgeschreven voor vervolgzendingen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Beau-lab.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen