Opgelost door Beaumotica: op Beaumoticakun je vertrouwen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 251420
Gebruiker
Brabantsch Binnenhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik kocht bij Beaumotica 'n Philips Eyecare leeslamp, geweldige lamp overigens
na enige maanden gebruik, door omstandigheden niet meer gebruikt. ruim 2 jaar
later de lamp weer tevoorschijn gehaald en wat bleek..... zo dood als een pier!
inmiddels zo'n 30 maanden na aankoop,en er zit 2 jaar garantie op.
contact opgenomen met Beaumotica, binnen 2 dagen bericht we gaan een
oplossing zoeken. weer 2 dagen later een e-mail dat de lamp opgehaald zal
worden ter reparatie dan wel vervanging, maar de zelfde lamp is niet meer in
collectie, da's jammer want ik was zeer content met de lamp, zowel qua licht als
vormgeving, dus desnoods maar een ander model.Ik heb de lamp zelf afgegeven bij de Philips servicedienst ( een derde partij overigens ), anders
moest ik de hele dag thuis zijn voor het ophalen door DHL.
Geloof het of niet èèn dag later kreeg ik de lamp weer retour, gerepareerd en
wel.Er wordt veel geklaagd over webwinkels maar deze positive ervaring mag
ook gerust vermeld worden. Beaumotica, dank je wel!!! een 10 voor service.

De oplossing

fantastisch opgelost

1 reactie

  1. Auteur
    Beaumotica
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk dank voor uw warme en uitstekende review, met de juiste inleving van alle betrokkenen is een hoop mogelijk:-). Tot ziens en een goed en gezond 2017 toegewenst!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brabantsch Binnenhuis
Datum
Uiteindelijke oplossing perfect afgehandeld, zie mijn eerdere commentaar
Status
opgelost
Beoordeling
happy