Klacht Beauty&Wellness Cadeau: Geld niet meer beschikbaar op cadeua kaart

Brechtje

Ik heb een cadeau kaart gekregen voor mijn verjaardag met 100,- erop..
Bij de meeste sauna's kan je hem niet gebruiken maar ik had een rituals winkel gevonden. Dus ik wat spulletjes gekocht en gevraagd aan de verkoopster hoe lang de kaart geldig was..Volgens haar tot het geld op was. Ik nooit meer naar de kaart gekeken of er iets vermeld stond. Dus vorige week wil ik weer wat gaan kopen maar blijkt hij te zijn gedeactiveerd. Hij is nu dus meer dan een jaar oud. Ik contact opgenomen met het beauty en wellness, maar helaas, geld is niet meer beschikbaar maar het is wel mogelijk tot een omwissel procedure, kost alleen 15,- om mijn geld op mijn rekening te krijgen en de kaart moet aangetekend naar hun verstuurd worden met een heleboel gegevens. Ik was van mening dat tegenwoordig alle cadeau bonnen onbeperkt geldig waren, dat er geen tijdslimiet aan verbonden zit. Het blijft tenslotte toch geld alleen zit het nu verwerkt in een plastic kaartje..

Ik wil gewoon dat het overige geld weer beschikbaar is, het is mijn geld! en niet dat het me 15,- kost + de kosten van een aangetekende brief om mijn rest geld terug te krijgen.

Wij vinden dat Beauty&Wellness Cadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!