Klacht Beauty&Wellness Cadeau: geldigheidsduur te beperkt, waardoor kaart ongeldig

# 197245
N.O.

Geldigheid van beauty-cadeau-card is 1 jaar. daarna is de kaart ongeldig.
ik vind dit niet onacceptabel. er is voor de kaart betaald door de gever en dus vertegenwoordigd de kaart een bepaalde waarde.
Het kan wel in de algemene bepalingen zijn opgenomen, maar ik vind het toch een onjuiste benadering.
Vorig jaar heb ik dit ook al aan de hand gehad; je krijgt zo'n kaart met je verjaardag. Je denkt dat is leuk voor over een paar maanden. Je vergeet het. Een jaar later krijg je met je verjaardag weer zo'n kaart. Je komt de vorige, vergeten, kaart tegen bij het opruimen van de nieuwe kaart en baalt als een stekker dat hij nu verlopen is en de gulle gever zijn/haar geld dus eigenlijk heeft weggegooid.
Dat voelt niet ok.
Kan dit niet anders worden opgelost? Aangepast? Mag het wel dat een kaart zijn geldigheid verliest?
Vorige keer heb ik het bedrijf zelf benaderd en kreeg ik nul op het request. ben benieuwd hoe er nu gereageerd gaat worden.
met vriendelijke groet,
Nienke Oosterhof

Ik zou het op prijs stellen als ik de waarde van de kaart vergoed krijg. En bij voorkeur ook die van vorig jaar (al weet ik niet wat de waarde is, aangezien het een cadeaucard betreft, maar als ik de gever, zijnde mijn personeel, inschat is het 25-50euro).
Het zou nog beter zijn als mijn klacht getoetst wordt en het bedrijf haar voorwaarden aanpast en de kaart onbeperkt geldig maakt.

Wij vinden dat Beauty&Wellness Cadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?