Klacht Beauty&Wellness Cadeau: Giftcard 65 euro gekocht stond bij inwisselen maar 5.50 euro op

Keesie

Mijn man heeft de giftcard gekocht bij Elysium wellness resort in Bleiswijk voor 65 euro, om hem voor mijn verjaardag te geven.
Toen ik hem 2 weken later ging gebruiken stond er nog 5,50 euro op!
De kaart is in die 2 weken niet gebruikt hij zat zelfs nog in de originele verpakking en ik moest hem van het kaartje aftrekken want daar zat hij nog opgeplakt.
Mijn man had de kassabon toevallig in de envelop laten zitten dus die kon ik laten zien.
Op de kassabon stond de datum van aankoop en het reserverings ID nummer waarop ik vroeg of zij konden zien welk saldo er die dag op de kaart gezet is.
Dit wilde zij niet doen, ik moest gewoon weer 65 euro betalen, dan kreeg ik de kaart terug en moest ik zelf maar gaan uitzoeken bij Wellness Giftcard hoe het zat.
Ik heb in een mail naar wellness giftcard alles uitgelegd en gevraagd of zij kunnen zien voor welk bedrag de kaart verkocht is en wanneer er dan een bedrag afgeschreven is.
Nu na 10 dagen nog geen antwoord gekregen!

Ik denk dat de fout bij de baliemedewerkster ligt van Sauna Elysium in Bleiswijk.
Zij heeft de kaart verkocht voor 65 euro terwijl zij er maar 5,50 heeft opgezet.
Ik wens dat Wellness giftcard mij antwoord geeft op mijn verzoek in een mail en wil dat Elysium mij excuses aanbied voor de vervelende afsluiting van een ontspannen dagje.

Wij vinden dat Beauty&Wellness Cadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!