Klacht Beauty Needs: Geen levering. Geen communicatie.

Klachtnummer
# 378991
Gebruiker
IQnyte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Samenvatting: Niets geleverd na 6 weken. Geen antwoord op vele berichten. Geen terugbetaling uit zichzelf. Moest paypal inschakelen om het geld terug te krijgen. Totaal duur 8 weken.

Bedrijf opereert onder de vlag van JVA E-commerce.

Het ging om een revolutionaire electrische tandenborstel aangeboden voor 29 Euro 95 cent en zou volgens hun website in voorraad zijn. Er werd echter niet bij verteld waar en wanneer dan in voorraad. Misleiding dus.
In week-4 contacteerde ik hen. Geen antwoord. In week-5 schakelde ik paypal in om een dispuut te openen. Gelukkig had ik met paypal betaald want anders had ik kunnen fluiten. In week-6 escaleerde ik de casus bij paypal. Paypal contacteerde Beauty Needs, maar kreeg geen antwoord. In week-7 besliste paypal in mijn voordeel en stortte het geld netjes terug, dus haalde het van de rekening van Beauty Needs netjes af.

Beauty Needs zal wel een China outlet zijn en het zal ze worst wezen over leveringen hoe of wat. Hoe dan ook, voor mij is dit bedrijf absoluut niet klant gericht. Ik adviseer iedereen die bij hen wat bestelt met paypal te betalen want dan is er sprake van kopersbescherming. Via de bank is dat niet het geval. Beter nog: Koop niets van ze!



De oplossing

Ik wil dat dit bedrijf failliet gaat, want vele andere mensen zullen de dupe zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beauty Needs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beauty Needs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen