Klacht Beauty Needs: Slechte tot geen communicatie, geen geld retour.

Klachtnummer
# 394292
Gebruiker
Wicq#85
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al sinds 18 juli bezig een defect product omgeruild te krijgen. Na 8 weken blijkt levering niet mogelijk en wordt terugstorting van bedrag aangeboden. Na mijn verzoek dit uit te voeren volgt al ruim een maand totale radiostilte. Geen reactie, geen bedrag retour.

De oplossing

Graag de aangeboden terugstorting uitvoeren en hierover communiceren. Ook al zijn er moeilijkheden, informeer de klant altijd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beauty Needs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beauty Needs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen