Klacht BeautyAlert: Geen levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 419225
Gebruiker
#plienney
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling geplaatst op 23.11.2019, nog steeds niet geleverd, tevens is m’n bestelling via de site niet meer inzichtelijk.
Ze reageren met een standaard mail over problemen met website/mail en daar zijn ze inmiddels al 2(!!!) maanden mee bezig. Tussendoor alleen een mailtje gehad over customs. Helaas via iDeal betaald dus terugboeken van het geld kan niet meer.

De oplossing

Geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BeautyAlert is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    #plienney
    Datum
    Zelfs op klachten reageren jullie niet. Een beetje teleurstellend! Beautyalert, niet te vertrouwen!
    Ik wil z.s.m. Het geld terug op mijn rekening. 2 maanden wachten op je bestelling met alleen standaard mailtjes... kan echt niet!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#plienney
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BeautyAlert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen