Klacht Beautybyechika.nl : Retour van bestelling weigeren aan te nemen en tot een oplossing te komen niet hetgeen wat besteld

Se

Ik heb hier een Hairwave besteld ik probeerde de volgende dag wanneer ik hoorde dat levertijd ruim 3 weken was te annuleren dit lukte niet meer vertelde het bedrijf. Omdat het zogenoemd om een custom made zou gaan. Ik heb keuze gehad uit lengte en krulsoort plus kleur wat overigens normaal is in deze wereld die keuzes heb je overal.
Toch gewacht tot de haren binnen kwamen deze leken totaal niet op hetgeen wat ik besteld had de lengtes waren 5 cm korter de Krul was veel erger en het haar was echt rommel daar waar ik geen 160 voor wil gaan betalen dit is niet wat ik besteld had en de lengtes niet voldeden.
Ook behoort een custom made of maatwerk tot op de cm gemeten te worden dit is niet gebeurd. Dit bedrijf schrijft op hun site vw dat dit niet terug genomen wordt? Is dat hun recht? Want ik heb meerdere e-mails gestuurd met foto’s en het haar terug gestuurd maar ze weigert deze op te halen na weigering aan deur op post ophaalpunt.
Wederom een mail gestuurd maar ze reageert nergens op.

Uitzoeken graag wie in haar recht staat en of het bedrijf de haren die niet aan de bestelling verwachting voldeden terug behoort te nemen.
Alle e-mail contact is bewaard en kan toegezonden worden

Beautybyechika.nl
    Hi Sandra,

We hebben nu al vaak contact gehad en zoals vanochtend benoemd in ons email contact zijn we al bezig met een advocaat om dit geschil op te lossen.

Veel liefs,
    Beauty By Echika
    Beautybyechika.nl
    Advocaat stelt ons in ons recht. Mevrouw heeft gewoon niet goed gelezen voor dat ze bestelde, heeft veel te laat na bestelling contact op genomen om voor ons de bestelling te kunnen annuleren en heeft onterrechte beschuldigingen gemaakt. Na dat we eindelijk de track en tracé code van mevrouw haar retour zending hadden gekregen, bleek het pakketje op een pakketpunt te liggen. Hierna hebben wij deze gelijk opgehaald en gecontroleerd. Kwaliteit, lengte, kleur en structuur is exact wat mevrouw heeft besteld en ze kan dus geen sprake doen op haar herroepings recht. Custom items komen nou eenmaal met speciale voorwaarden.

Zoals je kunt zien is de klacht van 22 oktober, maar hebben wij toen ook pas die dag de track en trace code ontvangen.

We hopen hierbij voldoende informatie te hebben gegeven en is bij deze de klacht afgerond.

Ook een klacht indienen over Beautybyechika.nl ?