Klacht BeautyCadeau: Corona verlopen kaart ,fysiek te gebruiken, pure onmacht

Klachtnummer
# 535969
Gebruiker
MPl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn BEAUTY kaart is verlopen. Ik heb de bestelling een tijdje terug online willen doen maar de ic paris winkel bleef de cadeau weigeren. Nu ik het saldo probeer te cheqeun , zie ik bij toeval dat de kaart is uitgegeven door beauty Cadeau. En lees ik pas op de site het volgende : Ik moest de kaart fysiek inleveren bij de winkel. Dat zou in mijn geval Ic paris zijn. Door corona zijn de winkels veel gesloten geweest. Daar bij komt dat de winkels op minimaal 22 km afstand liggen.
Ik zou graag het bedrag nog 100% willen benuttigen en zelfs een duurder product willen uitzoeken om ook uw bedrijf ten goede te komen . Graag hoor ik een positieve reactie
Vr gr Martje Plantinga
0623582130

De oplossing

De kaart alsnog verzilveren

0 reacties

Ook een klacht indienen over BeautyCadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen