Klacht BeautyCadeau: Geld klopperij! Voldoet niet aan richtlijnen Consumentenbond

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391895
Gebruiker
Visser-Holty
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Cadeaukaart voor mijn verjaardag gekregen, maar geen saldo of uitgiftedatum zichtbaar. Nu ik hem wil inleveren blijkt hij verlopen te zijn volgens de website, maar hoelang en wanneer is onduidelijk. Na telefonisch contact blijkt hij 3 maanden en 1 week geleden verlopen te zijn en wil men niks voor me doen. Wat een domper.

De oplossing

Ik wil het saldo gewoon kunnen gebruiken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Visser-Holty
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden, alleen uitleg waarom het is zoals het is. En daar ben ik nu juist ontevreden over.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BeautyCadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen