Klacht BeautyCadeau: Kaart onterecht gedeactiveerd

Klachtnummer
# 436333
Gebruiker
Char12345
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hierbij wil ik een klacht indienen. In jullie algemene voorwaarden staat dat de kaart na activatie twee jaar geldig is. Zie punt 1.2 in jullie algemene voorwaarden op de website.

Nu is mijn cadeaukaart na 1 jaar al geblokkeerd, wat natuurlijk niet klopt. Contact opgenomen met jullie klantenservice, maar helaas lijken jullie klantenservicemedewerker en ik niet op dezelfde lijn te zitten.

Zij geeft aan dat de kaart na 1 jaar verlopen is en verwijst me naar de algemene voorwaarden op jullie website. In diezelfde algemene voorwaarden (punt 1.2) staat dat de kaart 2 jaar geldig is.

Het is een over en weer gemail, waarin jullie medewerker steeds iets anders zegt behalve jullie eigen voorwaarden aanhoudt.

Hoe kan ik dit opgelost krijgen? 1 ding weet ik nu wel zeker - een foutje kan gebeuren, maar iets niet (willen?) begrijpen en luisteren is wat anders.

Groet, Charmaine

De oplossing

Kaart weer kunnen gebruiken, conform jullie eigen algemene voorwaarden

0 reacties

Ook een klacht indienen over BeautyCadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen