Klacht BeautyCadeau: Tegoed op cadeaukaart niet meer bruikbaar

huijbregts

Een paar weken geleden wilde ik de beauty&parfum cadeaukaart die ik enige tijd daarvoor cadeau gekregen had gebruiken bij Ici Paris XL. Daar bleek dat de kaart een saldo had van 40 euro, maar inmiddels (net) verlopen was. Nu staat inderdaad een geldigheidstermijn op de kaart, maar de aankoopdatum is niet te zien, hetgeen uiteraard de helderheid niet ten goede komt. In de winkel vertelde men mij dat cadeaukaarten van Ici Paris XL, ook na het verstrijken van de geldigheidstermijn, nog gehonoreerd worden. Ik hoop (en ga er eigenlijk ook van uit) dat dat bij de Beauty & Parfumcadeaukaart ook geldt en u mij een nieuwe kaart kunt sturen of de geldigheid van de huidige kaart kunt verlengen. Er is uiteindelijk door de gever 40 euro voor betaald die nog niet is uitgegeven.

Ik hoop op een spoedige, positieve reactie!

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Ann Huijbregts

Graag ontvang ik een nieuwe cadeaukaart ter waarde van 40 euro of een verlenging van de geldigheidstermijn van de kaart in mijn bezit met bovenstaand nummer.

BeautyCadeau is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over BeautyCadeau?