Klacht Beautycatch: misleidende reclame door beauty catch

Inge

Een proeftube besteld voor 4 euro. mag je 30 proberen en als het niet bevalt terugsturen. Nu heb ik 3 tubes toegestuurd gekregen van 165 euro. Dit ruikt naar misleiding.
Ik heb gemaild, en ze zeggen dat ik een contract heb getekend, maar dat heb ik absoluut niet. Hoe kom ik hiervan af.

Ik wil die tubes niet, ik heb niks besteld.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Inge
    Ik heb inmiddels veel mailcontact gehad met beautycatch. Ze begrijpen hun eigen reclame niet. Een proefmonster is om te proberen (30 dagen) dat gaat niet met een gesloten tube. sukkels. En 30 dagen proberen betekend niet na 14 dagen een nieuwe lading sturen. Kun je dat geld niet stoneren?
    Inge
    De klacht is niet afgehandeld door beautycatch. Ik heb nu mijn ceditcard maatschappij om terugvordering gevraagd. Ik krijg nu papieren toegestuurd.Die moet ik invullen en alle mails erbij doen.
    In eerste instantie krijg ik mijn geld dan terug, maar het kan zijn dat het alsnog teruggevorderd wordt als beautycatch niet meewerkt. Volgens de bank heeft deze zaak de boel goed dichtgetimmerd en zal het moeilijk worden om geld terug te krijgen.